czwartek, 4 października 2012

Jak korzystać z poczucia humoru

-O rany, jakie to piękne - stwierdziła trzydziestoletnia bizneswoman, która siedziała obok mnie w samolocie do Bukaresztu, obserwując nocne niebo ponad linią chmur.
-Faktycznie, bardzo romantycznie, tylko Pani, ja, milion gwiazd i 87 chrapiących pasażerów
-Hahahahaha, no i jeszcze ten zapaszek czosnku
-No wie Pani, jak Rumunia to musi być czosnek. W życiu bym nie pocałował tego Rumcajsa przed nami, przez ten czosnek. Pani służbowo?
-A służbowo, na kilka dni. Zna Pan Bukareszt?
-Jak własną kieszeń. Otóż, widzi Pani, Bukareszt ma ulice, metro, budynki i ludzi. Nie mają za to kawy. To znaczy myślą, że mają, ale nawet w Mcdonaldzie ją psują. Pokaże Pani to wszystko, jeśli ma Pani możliwość się wyrwać.
-Wtorek mam wolny
-O, co za przypadek, ja akurat też wtorek mam wolny
........

-Cześć - w ten jakże wyszukany sposób zaczepiłem seksowną kobietę w geleri handlowej, parę lat temu.
-Cześć
-Zaraz, cholera, jak ja miałem zagadać.. zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia to zbyt romantyczne. Hej bejbe, fajne masz bimbały, zbyt prostackie. Nie wiem.. słuchaj, czy prosto to tędy ?
-Hahahahahahahah, nie prosto to w lewo, nawet ci pokażę
-A masz jakieś imię?
-Mam :)
.........

 -Jestem Koalą i nie mam powodzenia u kobiet - stwierdził przygnębionym głosem znajomy na jakiejś imprezie urodzinowej - juz chyba pogodziłem się z moją koalowatością. Głos i minę miał bardziej zbolałe niż Poniedzielski z kabaretu, a mowa ciała to jedno wielkie zamknięcie. Do tego stopnia, że to było aż zabawne. Nie tylko dla mnie jak się okazało.
-Kim jest ten mega zdystansowany do siebie koleś, fajny jest - zapytała blondynka o uśmiechu anioła, która przypadkiem słyszała te żale.
...........

I tak, szanowni czytacze, szanowne czytaczki. Poczuciem humoru można uwieść każdego. Szczególnie gdy się wyglada tak jak ja i nie ma się innego wyjścia.

Zdjęcie: Iszamotuly.pl





1 komentarz:

  1. prosimy o wiecej podobnych przykladow, nie w celach wykorzystywania (choc never say never), ale dla usmiechu

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...