piątek, 28 września 2012

Kochanie, a ilu było przede mną?

Z pozoru niewinne pytanie, które z reguły na pewnym etapie związku się pojawia. Wiele kobiet nie rozumie, jak ważna jest ta kwestia dla faceta. Wielu mężczyzn nie rozumie, dlaczego tak mało ważna jest to kwestia dla kobiet, którym bardziej zależy na tym, żeby były ostatnimi partnerkami. Fakty są takie, że za dużo może spowodować trwałe rysy na relacji. Bywa. Ile to jest za dużo ?

Nie wiem. Za to już wiem, że stać mnie na to,  by mieć to gdzieś. No, za uchem w sensie.

Parę lat temu zadałem to pytanie starszej i mądrzejszej ode mnie partnerce. Ponieważ była starsza i mądrzejsza, zaśmiała mi się w nos. Ponieważ ja młody i gupi byłem, nalegałem, aż usłyszałem najgorszą możliwą wtedy odpowiedź: "z lodzikami, czy bez?". Było ich 20 i wtedy to było dużo, dało do myślenia, usztywniło na chwilę. Na chwilę, bo udało mi się zrozumieć, że w tym przypadku mam to gdzieś. No za uchem w sensie. Że, dopóki mnie nie zdradza, biorę ją jaką jest. Oczywiście myśli, czy jestem dość dobry, też były. Ale, z drugiej strony, kobieta, która z niejednego pieca chleb jadła, wybiera dobrze. A wybrała mnie.
I do dziś dnia wiem, że tak trzeba - zostawiać przeszłość za sobą, żeby korzystać z bieżącej chwili.

Ciekawe, czy jakbym dostał dziewicę, to bym się z nią ochajtał ?






1 komentarz:

  1. Witam
    Pisze w komentarzach bo nie widzę, że żadnej zakładki kontakt. Czy jest możliwość subskrypcji nowych notek poprzez RSS? Wcześniej była taka możliwość ale coś się zmieniło w tym temacie, a po kliknięciu na Atom przenosi na fanpage. Będę wdzięczny za informację.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...