środa, 22 maja 2013

Musze być szczupła!

- Przez lata powoli się z żoną oddalaliśmy. Ja, zajęty sprawami pracy, frustrowałem się, że nie mam w domu zrozumienia. Ona, zajęta sprawami dziećmi, frustrowała się, że nie ma we mnie oparcia. Ja często czułem się obco z dziećmi, ona czuła się obco w moim świecie, poza domem. Jej ciało się spulchniło z czasem i w mojej głowie głównie to był właśnie powód osłabnięcia życia erotycznego. Seks, pod koniec, był może dwa razy w miesiącu. Z musu i obowiązku. Chyba oboje czuliśmy, że jak przestaniemy sypiać zupełnie, to równie dobrze możemy przyznać, że jesteśmy sobie zupełnie obcy. A potem przyszła najcudowniejsza katastrofa mego życia. Jakiś młody byczek wygryzł mnie z posady. O dziwo żona podeszła do tego nie na zasadzie: co z pieniędzmi. Tylko współczucia, że tyle pracy w tamtą firmę włożyłem, poświęciłem się. Dostałem niezłą odprawę i założyłem własną działalność.  Wraz z Scholastyką, moją żoną. Syn zajął się księgowością, córka zrobiła mi kampanię PR w internecie. I nagle to obce ciało, które wydawało mi się roztyte i nieatrakcyjne, stało się bliskie, ciepłe i swoje. A jak jest ciepło to już dużo nie trzeba. Znowu, po 25 latach, zaczęliśmy się wyrywać z pracy na numerek w południe. Znowu to co robimy w łóżku zaczęło się pojawiać w moich fantazjach. Ostatnio dałem jej klapsa... Cholera, uwodzimy się jak nastolatki, a moje problemy ze zdrowiem nie są już wymówką. Właściwie to zrzuciłem nawet z 8 kilo. Ale od tej Sangrii to chyba znowu przytyję :)

Aleksander, 50 letni inżynier projektujący silniki, opowiedział mi to w barze na Costa Brava po sporej porcji Sangrii i rozmowie o samochodach. Na myśl o swojej żonie promieniał.

____________________________________________________


-Całe życie czułem, że kręcą mnie drobne tyłki. Tak, podrzyj sobie łacha, akceptuję swoją pedofilską stronę. Ale długi czas nie kręciły mnie duże kobiety, najwięcej satysfakcji w łóżku miałem z drobnymi tyłkami. Aż poznałem Charo, Hiszpankę o takim uśmiechu, że nie mogłem się nie zakochać. Do dziś tego nie rozumiem, w życiu nie miałem takich orgazmów jak z Charo. A nie jest drobną osobą. To już 7 lat, mieliśmy dwa kryzysy, ale jakoś wracamy do siebie. W łóżku ona jest niesamowicie otwarta i ciekawa nowych rzeczy i tym mnie kręci. Nie sądziłem, że to powiem, ale te wszystkie chude laski wydaj mi się dziś mało pociągające, jakby się miały złamać pod ciężarem faceta. Wypijmy za to :)

Kamil, a właściwie Camilio, pół Hiszpan pół Polak, wielki fan czystej, opowiedział mi to przy butelce Standartu na imprezie studenckiej w akademiku, zaraz po rozmowie o PlayStation. Jedynce. Jak od jednego przeszliśmy do drugiego, bogowie tylko wiedzą. 

_____________________________________________________

-Widzisz, inne kobiety nie znają się na mężczyznach. Myślą, że faceci boją się pokazać grubą kobietę kolegom, podczas gdy oni boją się udawania, tego, że będą musieli wybrnąć z pytania czy ona wygląda grubo, podczas gdy jest to oczywiste. I nawet jak ich pełne kształty kręcą, to to ciągłe udawanie jest mało zachęcające. Ja ? Długo mnie waga męczyła, aż w końcu ze zmęczenia wysiadłam z tego wyścigu piękna. Nauczyłam się swoje problemy z wagą załatwiać samemu i to działa. Nie każdy facet, który wpadł mi w oko, mnie pożądał. Tylko siedmiu. W tamtym roku. I, z tego co mówią moje szczupłe koleżanki, a o seksie gadamy bez przerwy, w ich związkach pożądanie też raz jest zajebiście wysoko, raz opada na dno.  Dobre to wino, wiesz jak rozwiązać kobiecie język :)

Leotyna, właścicielka sklepu z winami, opowiedziała mi o tym na degustacji, po tym jak rozmawialiśmy o Barcelonie. A jak się rozmawia o Barcelonie, to zawsze się kończy na uwodzeniu. Taki lajf.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...