poniedziałek, 14 maja 2012

Kobiece wymówki



-To nic, że skończyłam trzydziestkę i cycki mi wisieć zaczynają, książe się zjawi, bo  liczy się wnętrze
-Mężczyźni są beznadziejni! Zapomniał o spotkaniu.
-Mężczyźni to świnie, tylko o jedno im chodzi
-Prawdziwi mężczyźni już wymarli
-Jestem dla niego za inteligentna
-Mężczyźni to patrzą tylko na wygląd
-Ja nie muszę się uczyć uwodzenia, jestem kobietom, mam to w naturze
-Ja nie muszę uczyć się wdzięku/gracji/seksapilu - jestem kobietom, mam cycki, to z nimi jest coś nie tak, że mnie nie chcą
-Mamy równouprawnienie, mogę być męska, mam prawo...
-Asertywność? To ten nowy lakier do paznokci?
-No jak on mnie mógł olać, przecież dawałam mu znaki, mrugnęłam nawet, faceci są tacy beznadziejni
- Nie spotkał się ze mną, ale to dlatego, że miał spotkanie z szefem. Aha, że jest bezrobotny?
-Bo mąż siostry koleżanki mojego brata to się zdecydował dopiero po miesiącu. Z moim też tak na pewno będzie
-Ta czekoladka przed snem nie zaszkodzi, faceci lubią mieć do czego się przytulić
-Nic nie zjem, faceci lubią szczupłe
-Jestem nieśmiała
- Dziwka! Tylko tyłkiem umie kręcić


No, to te które słyszałem. W ostatnim tygodniu. Jeśli w nie wierzycie,zachowujecie się jak kretynki, w życiu których nic się nie zmieni.
Wszystkie te teksy mają wspólną cechę - fałszują rzeczywistość. Która jest taka, że fajni faceci wolą się uganiać za innym kobietami. Za tymi, które wiedza jak kusić, jak rozkręcać, które są pewne swojej atrakcyjności, uwielbiają być kobietami, nie mają problemów z braniem co życie daje, za tymi co się często śmieją, ładnie, nienachalnie malują, kobieco ubierają, każą im czekać na siebie, wymagają podawania płaszcza, niby przypadkiem pokazują to i owo, kokietują, śmieją się ze świńskich dowcipów, noszą szpilki, mają kumpli, nie czekają w nieskończoność na telefon, grają uczciwie, flirtują ze wszystkimi fajnymi facetami, ale nie zdradzają swojego, klną na baby za kółkiem, przytulają się bez pytania, dbają o swoją atrakcyjność, potrafią powiedzieć: nie przyniosłeś kwiatków? Spierdzielaj...

Umiesz tak? Nie? To się nie dziw, że woli taką, która umie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...