poniedziałek, 14 maja 2012

Baba z jajami

Siedzimy z kumplem, Jackiem, w barze i gawędzimy z barmanem

-Sądzisz, kolego barmanie, że należy kupować kobiecie kwiatki na drugą randkę? Bo jeśli nie kupię to może pomyśleć, że ja nie uważam tego za randkę. A jeśli kupię, to może poczuć że mi na niej zależy, a wtedy nici z zabawy?

-Taaa - odrzekł rzeczowo kolega barman i podał mi wsparcie w postaci kolejnego Danielsa.

-Świetny pomysł - wykrzyknąłem - zadzwonię do koleżanki S., ona wie prawie wszystko o uwodzeniu!
Więc dzwonię do koleżanki S. i streszczam jej sprawę:

-Słuchaj S. Sądzisz, że należy kupować kobiecie kwiatki na drugą randkę? Bo jeśli nie kupię to może pomyśleć, że ja nie uważam tego za randkę. A jeśli kupię, to może poczuć że mi na niej zależy, a wtedy nici z zabawy?

- Ty ciapo bezjajeczna cholerna!  Prawdziwy facet jak chce kupi kwiatki to kupuje, a jak nie chce to nie kupuje! Jeżeli w ogóle się nad tym zastanawiasz to lepiej nie kupuj, a jeszcze lepiej się z nią nie spotykaj, bo gucio z tego będzie.

No i mam swoją odpowiedź.

Uwielbiam kobiety z jajami :]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...