piątek, 3 maja 2013

Wkurwiasz mnie!


-Mój teść wszystkich wkurza i nawet tego nie widzi. Wiecznie ględzi o czasach komunizmu i narzeka na kapitalizm, mieszkamy pod jednym dachem i często wszyscy mam go dość. Jak się chce z nim pogadać o pogodzie, to i tak się człowiek dowie, jaka była pogoda gdy wybuchał stan wojenny. Kiedyś wprost, na spokojnie, się go zapytałam, czy nie zdaje sobie sprawy, jak bardzo ludzi złości tym swoim ględzeniem. Nigdy w życiu nie widziałam tak zdziwionego człowieka. Równie dobrze mogłam mu oświadczyć, że jestem jego matką.

Adelina, przeciepła żona swojego męża, o niczym innym tak nie marzy jak mieszkaniu z dala od teścia. Na przykład na księżycu.
___________________________________________________

-Na miesiąc przed ślubem wymieniliśmy się z Adilfiną listą naszych wad, spraw, które nas mogą w sobie irytować i nad którymi warto popracować. Wiesz co? Po 20 latach małżeństwa moge powiedzieć, że tamte rzeczy nie miały większego znaczenia. Wkurwialiśmy sie na siebie za zupełnie inne tematy. Dopiero żyjąc razem uczyliśmy się siebie od nowa.

Kumpel, którego już znacie z tej notki, ma bardzo sprecyzowaną listę tematów go denerwujących u żony. Zupełnie inną niż myślał.

___________________________________________________

-Jak ja nienawidze, jak ty dopowiadasz za mnie słowa! Na początku to może i było fajne, bo myślałam, że mnie rozumiesz i nadajemy na tych samych falach,ale czy ty musisz to wiecznie robić! Zero seksu przez tydzień!
-Jak to dopowiadam? Serio tak robię ? A może być przez trzy dni ?

Młoda parka kłócąca się na przystanku. A mogli by na nim tańczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...