wtorek, 29 stycznia 2013

Baby są jakieś inne. Inne inaczej.

Oto zapis naszej rozmowy z Porankiem, dotyczącej braku konsekwencji kobiet. Jak zawsze personalia wszystkich osób zostały zmienione, sa nawet podejrzenia, że zamiast Jansona była tam niejaka Sylwia K. Rzecz się dzieje na jednej z miliona imprez, na których byłem w tym roku. Czyli na drugiej.

-No stary, ja to już kobiet zupełnie nie rozumiem - stwierdził Poranek nad trzecim kieliszkiem Wyborowej. Sprawa musiała być poważna, bo z reguły zaczyna psioczyć na swoją dopiero po szóstym. To znaczy przez sen. - Mówi ci taka, że pragnie tylko ciepła, wsparcia i bliskości, a potem wypomina, że kwiatków nie dajesz, o urodzinach zapominasz i pierdyliard takich chujów mujów dzikich węży
 -Lubisz jajecznicę ? - zapytałem bardzo na temat
-No proste, jajecznica to podstawa
-A jak ją doprawiasz?
-No kurde, musi być na cebulce, z kiełbaską, sporo pieprzu i troszkę soli, a do tego kwaszony i peklowana papryczka.
-A teraz wyobraź sobie jajecznicę z samych jajek. Bez niczego, smażoną na samej patelni bez tłuszczu
-No bleeeeee
-Egzakli

Bo te baby to chcom jakiś dziwactw.


8 komentarzy:

  1. Dobre. Aż się chce kliknąć "like" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracujemy nad tym z moim sztabem PRowym.

      Usuń
    2. Myślę, że nie tylko ja bylibyśmy tez wdzięczni za popracowanie nad kanałem RSS bloga.

      Usuń
  2. Po stokroć - dajcie mu wódki, bo dobrze mówi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz na moim punkcie fioła. To nie pytanie. To rozkaz;)

    PS. Jajecznica, skarbie, musi mieć JAJA.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...